NINA RICCI Ricci

NINA RICCI RICCI 30 ml Woman (parfumovaná voda)
NINA RICCI RICCI 30 ml Woman (parfumovaná voda)
it

Luxusná a zvodná kvetinová vôňa pre ženy - Unikátna kombinácia vrchných tónov bergamotu a rebarbory - Intenzívne srdce plné tuberózy, saponátového dreva a esencie z ruže

2 varianty

Popis variantu NINA RICCI RICCI 50 ml Woman (parfumovaná voda):

Nina Ricci Ricci Eau de Parfum je kvintesenciou ženskej elegancie a dynamiky, navrhnutý špeciálne pre ženy, ktoré si vychutnávajú pulzujúci život veľkomiest. S 50 ml balením predstavuje táto parfumovaná voda skvostnú vôňu, ktorá svojimi zložkami vytvára fascinujúci olfaktorický zážitok. Výnimočnosť tohto parfému sa prejavuje hneď v úvode, kde sa nesie sviežosť bergamotu sprevádzaná netradičnou rebarborou. Srdce vône sa otvára zmyselným závanom kvetov tuberózy, očarujúcou esenciou ruže a tajomným bielym tŕňom. Vôňa graduje do hlbokého a teplého základu, kde santalové drevo a pačuli dotvárajú celkový harmonický dojem. Parfém je vzhľadom na svoju teplú a zvodnú charakteristiku ideálny na nosenie počas chladnejších večerov.

Prednosti produktu

  • Luxusná a zvodná kvetinová vôňa pre ženy.
  • Unikátna kombinácia vrchných tónov bergamotu a rebarbory.
  • Intenzívne srdce plné tuberózy, saponátového dreva a esencie z ruže.
  • Teplý a bohatý základ zo santalového dreva a pačuli.
  • Skvele sa hodí na chladnejšie večery a špeciálne príležitosti.
  • Elegantný flakón s objemom 50 ml, ideálny aj ako darček.
  • Vysoká kvalita značky Nina Ricci zaručujúca dlhotrvajúcu vôňu.
  • Podčiarkne osobnosť dynamických a elegantných žien.

Pre elegantnú pani, ktorá si želá podčiarknuť svoju osobnosť jedinečnou vôňou, Nina Ricci Ricci Eau de Parfum predstavuje ideálnu voľbu.

Všeobecné parametre

Vlastnosti

Vyhotovenie

  • nie
    Tester
  • nie
    Vzorka vône

Ostatné

  • Kódy predajcov 3137370208297
recenzia
Monika 16.08.2018

Celkové hodnotenie: 100 %

recenzia
pomer ceny a kvality, dizajn,vzhľad, vôňa, výdrž vône, flakón

naposledy hodnotené produkty v tejto kategórii (10)